Iespaidi par Pēterburgu II
Komentāri: 5
Autors: Persix
Skatīts: 1567

Nu tad beidzot esmu atlicinājis vienu minūti, lai kautko vēl mazliet iespamotu par Pēterburgu. :) Nu tad i sāksim. Nākošajā dienā pēc atbraukšanas jau tika izveidots plāns, ko un kā darīsim. I togo, aizbraucām uz centru, tas tika izdarīts ar metro palīdzību, kas ir viens no krutākajiem pārvietošanās veidiem, arī Rīgā tādu noteikti vajadzētu, sastrēgumu vispār nebūtu. :) Centrā tika iekāpts ekskursiju busiņā, lai apzinātu tās vietas, kur vēlāk varētu aizkratīties, un arī lai daudzmaz uzzinātu Pēterburgas vēsturi, tā pēc 2 stundu brauciena, kas izmaksāja ne tik dārgi, manuprāt kādi 700 RUB par trijiem, nonācām sākumpunktā un nolēmām doties uz, bļin, aizmirsu, nu uz bznīcu kur var uzkāpt torņos un aplūrēt pilsētu no augšas. :) Jāsaka, ka Imants bija tur augšā pirmais, kautgan kāpnes ir diezgan ekstrēmas. :) Tā, aplūrot mazos cilvēciņus no augšas kāpām lejā un bija pienācis laiks pusdienām, lai iepriecinātu Imantu nolēmām doties uz McDonald, karoče man tur nepatika :). Tālāk vēl mazliet pavalkājāmies pa pilsētu un devāmies pazemē, lai dotos uz mājām. :)

Otrā dienā tika nolemts doties uz izbāzeņu muzeju, bet pateicoties tramvaja konduktorei aizbraucām pie īstem dzīvniekiem, tobiš, uz zvēru dārzu, nu jāsaka, ka neko dudz arī nezaudējām, viss bija čikiniekā. Palūrējām uz būriem, zivtiņām un citiem zvēriem, kā arī Imats pavizināja mammu ar bērnu atrakcionu, kuģitis baseinā. :) Pēc šis jaukās lietas, atkārtoti tika meklēts tas muzejs un kad tika sameklēts, tad tur rinda jau stiepās kādus metrus 200, nolēmām, ka šoreiz tas izpaliks. :) Devāmies meklēt kādu kanālu, kur tiek piedāvāts pavizināties ar kuģiti. Jauki pavadīts laiks, arī Imants izgulējās. :) Visā visumā skaisti un izmaksā divām personām 800 RUB. Pēc jaukās pastaigas devāmies uz mājām.

Trešā dienā "Питергофас" strūklas, vienvār sakot skaiti, ļoti skaisti. Tur tika pavadīta visa diena un iespaidi tie labākie un krutākie. Daudz nestāstīšu, viss ir redzams galerijā. :) Atgriežoties mājās bija jaušams nogurums, kad vienīgais ko gribas ir likties uz kreisās auss, pirms tam protams lētais alus, tādā ziņā, ka cena alum ir zema. :)

Ceturtā diena, akvatorijs, vai kautkas uz to pusi, kur mīt zivtiņas. :) Redzējām haizivi un pārējās zivis, tur ir izveidots arī tāds kupols zem ūdens, diezgan interesanti, kad virs tevis ir ūdens ar zivīm. Roņu uzstāšanās bija vienkārši fantastiska. :) Nu jau bija pienācis laiks arī iepirkt suvenīrus, tā ka tas pamazām sāka darīc. Pēc akvatorija devāmies uz parku ar karuseļiem, jāsaka, ka šis pasākums tur ir ļoti dārgs, tādēl tur ilgi neaizkavējamies, Imants tikai pabraukājās ar dažādām auto un paložnāja visur. :) Pēc tam lielā suvenīru iepirkšana, devāmies uz "jarmorku", man tur mazliet sāka besīt, tik daudz visa un sieviņai, tak visu jāapskata :) Pēc jaukā pasākum - mājas un vakarā aizgājām palūrēt kuģus, kā reiz arī trāpījām uz to došanos atklātos ūdeņos. :)

Nu ar to arī vis beidzās, vēl no rīta tilta savilkšanās un uz Daugavpili. :)

P.s.
Jaukas lietas, Pēterburgas baltās naktis, tas ir kautkas interesants un to ir jāizbauda. :) Viss ceļojums bija mazliet nogurdinoš, bet nu iepaidu ir daudz. :) Un vēl viens ieteikums ir tāds, ja pērkat biļetes uz kādu muzeju vai citu aktivitāti, tad biļeti jāpaprasa nopirkt vietējam vai arī pašam runājot tīri krieviski, jo tad biļete ir uz pusi, ja ne vairāk, lētāka. :)
Visas aktivitātes ir aplūkojamasgalerijā, tur protams nav visas bildes, bet nu cik varēju tik arī ieliku. :)

Skaisti! Es Pēterburgu ne pārāk labi atceros, kaut gan esmu bijis až 2 reizes! Kamēr vieni mācās - citi braukā riņķī, šahu spēlēdami :P ... da labi, abas reizes biju vasarā!
Ievietoja Agris 13.07.2009 18:56:47
Nu laikam jau tikai šahu i spēlēji, nebija laika pavazāties. :) Starpcitu, kā tev pašlaik ir ar Šaha spēlēšanu? Piedāvāju izveidot turnīru šaha spēlēšanā, doma ir tāda, ka šajā mājaslapā izveidot šaha spēli un tad lietotāji var to rubīt un veidotos reitings, es noteikti kādu apspēlētu. Var arī citas spēles integrēt, kā piemēram zoli utt. ir tikai jāpadomā kā to izdarīt. Vai Agris grib padomāt?
Ievietoja Persix 14.07.2009 11:04:22
Padomāt - vienmēr laipni :D Tagad es šahu šad tad internetā uzrauju vai mājās ar tēti. Pagājušogad pārstāvēju Maltas komandu Rēzeknes čempionātā. Nospēlējām ciešami - 1. vieta ;)
Ievietoja Agris 15.07.2009 09:50:06
Tikai 1. vieta!!!! Kāpēc tik maz :)
Ievietoja Persix 15.07.2009 10:08:01
Vsivoljišs 1.vieta!!! Pašķidri Agrīt, pašķidri!!! Kad biju Tavā vecumā ņēmu tikai 0 vietas!!! Vot tā ir jāspēlē šahs, dēliņ!!!